Sık geçen başlıklar

kızların şortlarının boyu ayıp sınırını aşmış 2

ekşi'de gör
umarım iki yıla erkekler için de moda olur da milletin skini görmekten bıkıp usandığınızda bakmayın o zaman diyebiliriz.
o degil de bu sortlari uretenlerin sucu tamamen. yahu normal seviyede bir sort yok. kadin sortlarinin hepsi asiri kisa. kim bu salak modayi cikardi acaba? is yerinde sort giydigim zaman oturdugumda rahatsiz oluyorum. butun bacagim ortada, sanki boxer giymisim gibi. biraz uzunlarini yapin bunlarin, bakin turkiye'de nasil cok satilacak. dikkat cekmek icin giyen de moda diye giyiyor, poposunun yarisi hava alsin istediginden degil. kadinlara degil modacilara kizin siz. erkeklere kolsuz tshirt, dizustu sort giydirmeyen bu sistem kadinlari donla gezmeye zorluyor, moda adi altinda.