Sık geçen başlıklar

kızını omzuna alıp yürüyüş yapan evli erkek 1

ekşi'de gör
her hafta benimdir bu.

izin günümü öğrenmiş artık, o gün sabah üstüme atlayarak uyandırır, kavga dövüş kahvaltı faslı. sonra baba-kız çıkarız. hava güzelse önce bi kısa park faslı. iki kaydırak falan. sonra herhangi bir avm. (evet, çok hazzedilecek bir şey değil biliyorum.) önce bir tur atarız. sonra mekdanıs! yarım hamburger ile üç beş patates. sonra oyun alanı. playland falan işte. ordan çıkıp ufak bi oyuncak alırız. ya tekli hot wheels, ya oyun hamuru, ya poly pocket, ya lego. sonra starbucks, bardakta küp küp brownie yeriz. ufaktan yorgunluğu bastırır, dönüşte daha otobüse biner binmez kucakta uyur. eve gidene kadar uyanmaz, kapıdan girerken uyanır. bu toplamda 4-5 saat falan sürer. uyanık olduğu tüm sürede de omzumdan inmez sıpa.

rutin artık, geçen kıştan beri falan böyleyiz, du bakalım ne zaman bıkacak hanfendi.

edit büdüt: mesajlara toplu cevap vereyim: evet abi fast food sağlıklı değil pek, ama haftada bir happy meal alıyoruz, ona da sadece azcık ketçap sıkıyoruz, yarısını zorla yiyor. o kadardan zarar gelmez, gelse de diğer yediği geri kalan her şeyden çok daha zararlı olduğunu düşünmüyoruz.