edit: kendi özelinde haklı bir isyan.
ancak, konu kedi eros değil, eros'un gördüğü canice muameleydi. hem de bilinci yerinde bir insan tarafından.
adamın kızının başına gelene de çok üzüldük.
ama orada konu sokak köpeği. bakımsızdır, eğitimsizdir, aşısızdır, bilinçsizdir, hastadır, kuduzdur, saldırır, ısırır. ama bir insan, savunmasız bir canlıyı, hiç suçu yokken durduk yere dakikalarca tekmeleye tekmeleye öldürmez. böyle durumlarda biz "bunu yapan insan olamaz" deriz. sokak köpeklerinin insanlara saldırması bizde "bunu yapan sokak köpeği olamaz" gibi bir tepki uyandırmaz.
sokak hayvanları, bizim ülkemizde çözülememiş bitirilememiş bir başka sorun. saldırgan sokak hayvanı sorunu başka bir şey, canice katliam yapan ve ceza almadan sokakta gezinen bir psikopat başka şey.
30.03.2024 · 42. sıra
polyhymnia
29.03.2024 10:48 ~ 11:24