bir türlü boykot edilemedi gibi evet o ayrı da, taksim'in orta yerinde, yüzbinlerce akp'linin de geçtiği, hiç bir şey olmasa sırf arap turistlerden günde 1000 kişiye hizmet verecek büfenin şak diye batmasını beklemek de anlamsız.
yani biz gitmeyerek onurumuzu haysiyetimizi kurtarıyoruz, yoksa ülkenin ticari değeri en yüksek noktasındaki büfe neden batmıyor diye sormanın anlamı yok.
asıl bağdat caddesi'ndeki, moda'daki mado'ların falan batmaması ayıp.
29.03.2016 · 38. sıra
utanan ayi
07:23