Sık geçen başlıklar

kızıl saç vs sarı saç 1

ekşi'de gör
kızıl saç işkencedir.

boyadıktan sonraki ilk hafta yastık, gömlek yakası, baş havlusu vs her şeyinizi boyar atar. ıslak saç ve ter akmasını hızlandırır.

tam akması durdu dediğinde ise tonu değişir, ilk boya günü gibi olmaz. sürekli canlı ve fresh bir ton istersen 3 haftada bir boyarsın.

kızıl saç tecrübem etrafımdakilerle ilgili. deneyimlemedim. denesem zaten sinir krizi geçirirdim.

sarı ise tonu ve ten renginizin uyumu varsa hoş durur. koyu renk saçın varsa dipler geldikçe cennet mahallesi style ile gezersin. kendi saç rengi koyu olanlar mutlaka açıcı kullanmalı ve sarı boyayı uygulamalı. bu açıcılar ağır kimyasallar. doğal olarak saça ve saç derisine zarar verir. kendi saç rengi açık olanlar ise şanslı. istediği tonu eğer saçı boyasızsa elde eder, kuaföre bile gerek yoktur. uzun yıllar sarı kullandım ve kuaför ihtiyacı duymadım.

kızıl eğer ten rengi ile uyumlu ise sonuçlar harika oluyor. yukarda bahsettiğim eziyete katlanıp da kendine yakıştıranlara hayran hayran bakıyorum.

saç renginin karşılaştırmasını aynı kişi üzerinde yapmak hata gibi. ten rengi belirleyici neticede.