müdür hikayesini biliyor musunuz? bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim hikayeyi.
"vücuttaki organlara kendi aralarında bir müdür seçmeleri istenmiş. müdür olmak isteyen organlar başlamış kendilerini övmeye. kalp, ben olmasam hiçbiriniz olamazsınız demiş. mide, ben olmasam besinlerin gireceği yer olmaz demiş. akciğer, ben olmasam oksijen alamayız der. beyin, ben olmasam hiçbiriniz doğru bir şekilde işleyemezsiniz demiş. organlar sonunda beyini haklı bulup, onu müdür seçmek istemişler ama göt buna karşı çıkmış. en önemli organ benim demiş ama bütün organlar onunla dalga geçmiş ve beyini müdür ilan etmişler. iki gün boyunca vücut iyi bir şekilde çalışırken, boşaltım sisteminde bir sorun çıkmış. vücudun rahatlayabilmesi için dışarı atılması gereken dışkı bir türlü göt tarafından atılmamış. vücut bir yerden sonra kasmaya başlar. bütün organları kötü etkiler bu durum. hepsi en sonunda pes ederek, götü müdür ilan etmişler ve vücut rahatlamış. o günden sonra bütün götler müdür olmuş.
edit: imla
19.03.2021 · 50. sıra
kirtujj
18.03.2021 00:32 ~ 00:54