Sık geçen başlıklar

kız okulları kurmak gerekiyorsa kurulur 1

ekşi'de gör
gençler mız mız edeceğinize "bakan lezbiyen okulları kurmak istiyor" diye yorumlayın olsun bitsin...

öteki türlü "bunlar islama karşı" diyen öküzlerle uğraşmaktan başka şeylere vakit bulamazsınız. 90'larda "ayasofya cami olmadan enflasyon düşmez" diyenler vardı.

söz konusu bakan, onlardan bir tık zeki işte.