Sık geçen başlıklar

kız kulesi'nin yeni hali 1

ekşi'de gör
orjinaline uygundur. şimdi gelip buraya saydıracaklar. kızkulesinin kule kısmı betonarme olarak 1940 restorasyonunda hatalı şekilde yeniden yapılmıştır. orjinali ahşaptır.

bak betonarme diyorum. bizans yapısında diyorum.

siz yine de saydırın tabii.

edit: başarılı bir restorasyondur. kule orjinal malzeme ile aslına uygun restore edilmiş, zemin kat yapısındaki muhdes ekler ise uzaklaştırılmıştır. muhalif olmak bilip bilmeden atıp tutmak değildir. ben de muhalifim ancak eleştirilerimi mantıklı zemine oturuyor mu diye tartıyorum.