Sık geçen başlıklar

kız kankanın sadece sarılıp uyuyalım demesi 2

ekşi'de gör
allah aşkına kaç yaşındasınız?

kız kanka nedir? sarılıp uyumak nedir? oğlum nasıl bir mahsülsünüz siz.

t. ergen aktivitesi
hep erkek açısından konuşmuşsunuz da, işte yok efendim erkek öyle hissetmezmiş de, değdirirmiş de, içinden bambaşka şeyler geçermiş de. bir kadın olarak açık ve net söylüyorum ki bunu isteyen bir kadının karşısındakini kanka olarak görüyor olmasına kimse beni inandıramaz! yok öyle bi dünya...

bu, kadın erkek kanka olamaz, dost olamaz sığlığına indirgenemez ama bak onu da söyleyeyim. bugüne kadar hiç bir kız kankamla sarılıp yatmayı arzulamadığım gibi, bir erkek kankamla da arzulamadım. bu cümlede de genelde öğrenci evlerinde olan "ya yatacak yer yok şuraya beraber kıvrılalım işte" muhabbetindeki bir samimiyet, bir rahatlık sezilmiyor yani kimse kusura bakmasın, sarılalım yatalım demek çok başka bir şey. sapla samanı karıştırmayın.

bir kadın bunu istiyorsa, karşısındaki adamı kanka mertebesinden çoktaaan çıkarmıştır. bugüne kadar kanka ayağı çektiği adama da senin koynunda yatmayı arzuluyorum diye açık açık demiyeceğine göre... anla işte yahu, diyor ki; "ben sarılıp uyuyalım diyorum be adam, içime atmaktan baygınlık geçircem, artık daha da anlamıyosan ne diyim" :)

siz de çok da şeyapmayın yani, belli ki bi hoşlaşma var... hayat güzel, aşk güzel be :)