Sık geçen başlıklar

kız arkadaşının yanında ağlayan erkek 1

ekşi'de gör
ağlamayın erkek dostlarım ağlamayın.

artık evrimsel sürecin sonucu mudur bilmiyorum ama bir kadının ağzından yanımda ağlayabilirsin, sorun değil gibi şeyler duyarsanız bile ağlamayın. direkt olarak size karşı saygıları yitiyor. bu hatayı ben birkaç kere yaptım, hepsinde sonuç aynı oldu.

sonuçta mağaradan çıkalı şurada 12 bin yıl oldu, sert, sağlam, güvenilir, güçlü gözükmek zorundasınız. gidin psikoloğa ağlayın, anlatın ama bir kadının yanında ne ağlayın ne de duygusal travmalarınızı anlatın.

çizgi filmlerdeki gibi kafanıza acme örsü bile düşse, kalkıp hiçbir şey olmamış gibi davranmanız lazım. çok ağlayasınız varsa için ve yalnız ağlayın.

edit: gelen mesajlardan sonra bir şeyi açıklamam gerektiğini hissediyorum. siz kadının yanında ağladınız diye kadın düşünerek "hmm bu güçsüz, saygımı yitireyim" demiyor. nasıl daha önce ona verdiğiniz güven sözlerinizle değil hareket ve duruşunuzla olduysa, benzer bir içgüdü ile kaybediyor bunu. yani kadına da sorsak yok yahu saygımı, sevgimi vs. ağladığı için yitirmedim der ve bu söylediği doğrudur da. bu bir karar değildir kısacası.

edit 2: bir şeyi daha eklemem gerekiyor. ailenizden bir kayıp yaşarsanız, toplum içinde ağladığınız gibi şeyler direkt olarak bu tanımlamaya girmiyor. onlar başka durumlar. benim kastım baş başayken ve duygularınızı, geçmişinizi açınca olan.