"kız arkadaş"ın, müdahale eden esnafa "bıraaağk, sananeeeğğğ" diye bağırdığı olay. kezban popülasyonunun bu kadar yüksek olduğu bir ülkede, bu tarz şeylere müdahale etmek cidden aptallıktır. polisi arayıp, karışmayacaksın.
edit: velev ki bilmezden gelip karıştın: dayak yiyen kadın, müdahaleyi fırsat bilip olay yerinden uzaklaşmıyor, üstüne bir de dayak atan adamı savunuyorsa, hiç uzatmayıp, "özür dilerim, devam edin" deyip uzaklaşacaksın oradan.
22.05.2022 · 4. sıra
kosa kosa geldim
21.05.2022 15:21 ~ 16:01