Sık geçen başlıklar

kısa kollu gömlek giyen erkek 3

ekşi'de gör
haha niye kıro olsun, insanları böyle salakça nitelemelerle kalıplara sokmayın, ben de giyiyorum şu sıcak yaz günlerinde o kadar rahat ki, hem de bol beden giyiyorum mis gibi hiç terletmiyor yapışmıyor vücuda.
normal davranış sergileyen erkektir. kamu çalışanı kadınların sıcak oluyor diyerek tayt, askılı bluz ve terlikle geldiği yere ben kısa kollu gömlek ile gidince köylü mü oluyorum. müsade ederseniz giyebilir miyiz?