Sık geçen başlıklar

kırmızı oda ve masumlar apartmanı izlemeyen insan 1

ekşi'de gör
benim, hiç bir şey kaybettiğimi de düşünmüyorum, izlemediğim için süper bir insan olduğumu da düşünmüyorum, izleyenlerin de herhangi bir çeşit insan olduğunu düşünmüyorum. dizi lan bunlar, kimsenin ne olduğunu veya ne şekilde düşündüğünü gösterecek barem değiller.