Sık geçen başlıklar

kırmızı etin kilosunun 100 tl olması 1

ekşi'de gör
evine giderken "gelirken yarım kilo kıyma al" deseler yüreği sızlayacak insanlar akp'yi ayakta tutuyor. çoluk çocuğunuza bile acımıyorum artık.