küçücük yaşta başına türban takılmış iki zavallı kız çocuğu, islamik kusmuk bir enstrumanla katledilen ezgi ve dünyanın en tiksinç diliyle aşağılanan bağımsızlık nişanemiz...
küfretmemeye özen gösteriyorum ama gerçekten buna zorlanıyorum. dava açamıyor muyuz bu oç okul yönetimine? bu hakareti ingilizler bile yapmamıştı aq
milli marşın sözlerini değiştirmek düpedüz vatan hainliği değildir de nedir? daha nereye kadar kös kös oturacağız, nereye kadar elimiz armut toplayacak? çıldırmak üzereyim, yeter artık yeter!
14.03.2024 · 26. sıra
couronne boreale
13.03.2024 14:26