bence kılıçdaroğlu hiç salça olmasın. ince iyi gidiyor zira.
edit: danışmanları okuyorsa ya da danışmanlarını tanıyan varsa sayın ince'ye iletsin elden ele lütfen.
31.05.2018 · 7. sıra
ayarsizenerji
30.05.2018 09:47 ~ 13:57