birden ortadan kaybolmalarıyla ilgili acaba aktroll müydü diye düşünmeden edemediğimdir.
o kadar insan nereye gider ya?
13 yıldır seçim kazanamayıp hala adaylıkta direnen dedelerini niye şu an yalnız bırakıyorlar?
seçimden önce herkes aday olursa kaybedeceğini biliyordu milyonlarca kaçak ne idiğü belirsiz insan ve ekonomik kriz gibi sorunlar varken bile.
kasetle getirilmiş birisinin siyasi dizayn için geldiğini ve yastık muhalefet olduğunu nasıl düşünemedik?
edit: önceki entrylerime bakarsanız övmedim kötü seçenek olduğunu halkın seçmeyeceğini söyledim ama mecburen oy verdim. benim derdim eli mecburiyetten gidenler değil kılıçdaroğlu aday olsun diye gıçını yırtan cihangirci güruh. he bir daha oy verir miyim onun gösterdiği adaya vs hayır. baya akp'lilere koyun derken "tıpış tıpış vereceksiniz. diyen diktatör demokrata ve adayına oy vermem.
07.07.2023 · 25. sıra
ates senturk
06.07.2023 08:38 ~ 13:52