ahahalsjdhxjxk. aklımızla taşak geçmeye başladılar artık. lan siz akp'den de büyük müsibet olma yolundasınız ha.
özgür özel ekşiye bakmıyor herhalde, instagram storylerindeki 3-5 "razıyız pirom"u baz alıyor olmalılar.
yakında "ekşinin kapanması aslında iyi fikir" falan da derse şaşırmayın.*
edit: başlık içinde şükela modunda 1. olması hasebiyle.
bak özgür bey;
patronlarım da dahil, normalde konformist akp'li olup gerçekten ekonominin boku çıktığı için bu kez millet ittifakına oy verecek çok sağ seçmen ve akp'li vardı. tamam halkımız görece cahil mahil muhafazakar ama o kadar da değil. mısırdaki sağır sultan bile bu berbat tabloda iyi bir aday ile muhalefetin kazanacağını az çok kestiriyordu. ta ki tüm çabalara ve anketlere rağmen kemal bey adaylıkta diretene kadar. kardeşim iyi partililer bile mecliste iyi partiye cumhurda rte'ye oy attı ne anlatıyorsunuz siz? ulan ekrem imamoğluna o yalandan siyasi yasağı bile aday olmasından korktukları için uydurdular. bile bile gözümüzün içine baka baka alay eder gibi en olmaması gereken adayı dayattınız. ha biz verdiğimiz oydan yana kızgın yine degiliz. helali hoş olsun. "keşke ona vermeseydik de rte'ye verseydik" diyecek halimiz yok. ama bundan sonra şapkasını önüne alıp gitmezse, çaldığı bu 5 yılın da diyetini ödemezse size şaka geliyor galiba oy vermeyeceğiz. verenler illaki yine olacaktır ama bakın gerçekten inanılmaz sayıda oy kaybedeceksiniz. bu hikayede yanan imamoğlu ve yavaş olacak sonra. tekrar tekrar buradan uyarıyorum yaşım 45 yanlış anlaşılmasın. oy vermeyeceğim. yüzbinlerce insan sandığa gitmeyecek şaka değil bu.
sizin tabirinizle tıpış tıpış istifa edeceksiniz. yoksa büyükşehirleri de kaybedeceksiniz.
31.05.2023 · 17. sıra
bir adet eksi sozluk yazari
30.05.2023 18:49 ~ 21:32