Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu için 2028 son şans 1

ekşi'de gör
bu yıl istifa etmesin hiçbir seçimde benden chp'ye oy yok. biz oy verdikçe bu adam istifa etmeyecek bilesiniz!

sürekli beni partililer istiyor, ittifak istiyor yoksa ben istemiyorum saçmalığıyla git çocuk kandır. sen olduğun müddetçe akp'nin seçim kaybetme korkusu olmayacak!

demokrat dedem, sen bu ülkeye fazlasın, seni hak etmiyoruz yaaa, bak işine bu yorumları yazanların da aklından şüphem var. bozgun makinesi yıldırdın bizi be yıldırdın.

edit: bu demokrat dedem ne diyor? efendim ittifak üyeleri beni istiyor yoksa ben aday olmak istemiyorum diyor. sizce ittifakta bu %0 oyu olanlara neden 40 vekil verdi bu masum beyimiz? tabiki kemal bey aday olsun desinler diye. peki bu çok demokrat deha dedem sizce neden partililer benim aday olmamı istiyor ben istemiyorum diyor? neden olacak, parti içerisine canan hanım gibi sayısız adamını doldurmuş hepsi kemal bey'den yana oy veriyor. dostlar benden size demesi bu adam ve bu kadrosu oldukça emin olun imkansızı dahi başarırlar rte'siz bile akp seçim kazanır. kemal bey ve ekibi olmasa akp ayakta kalamaz...ve emin olun kimse sandığınız kadar masum değil, bakın hepimizi ortada bıraktılar, çaresiz bıraktılar peki kendileri ne mi yapıyor? chp gibi devasa bir partinin başındalar saltanatları devam ediyor...