vay beee adam 10 seçim kaybetmiş ama ümidi kırılmamış, ince 1 seçimde yapayalnız bırakıldığı mücadelesinde kaybettiği için ve adam kazandı dediği için ümidi kırılmış.
vay amk ya ne enteresan bir durum.
oyumuz muharrem ince'nin. muharrem ince bu ülkenin son şansı. anlayın artık şunu.
anlamazsanız da gidin daha parti içinde koltuk sevdasından başka işi olmayan 75 yaşındaki sözde demokrat dedenize oy verin.
03.03.2023 · 29. sıra
elaleminfendi
02.03.2023 20:40