Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu aday olmasın 2

ekşi'de gör
ege'de, iç anadolu'da, karadeniz'de, akdeniz'de... ülkenin dört bir yanında önceki seçimlerde akp'ye ve erdoğan'a oy vermiş ama artık erdoğan'ın kenara çekilmesi gerektiğini düşünen azımsanmayacak sayıda seçmen var. bu seçmen genel olarak az eğitimli, kasabalı kesimden ve parti programı, proje...vb etkenleri pek sallamadan direkt "aday"a duyduğu sempati veya inanca göre belirliyor oy eğilimini. hayatlarında twitter, ekşisözlük falan yok. şimdi bu kitle imamoğlu veya yavaş'a inanabilir, ikna olabilir. kılıçdaroğlu'na olmaz. mesele bu kadar basit. bak bir önceki seçimde bu kadar güçlü değildi bu bahsettiğim kesimdeki değişim isteği. öyle olsaydı muarrem ince'nin de erdoğan'ı yenmesi gerekirdi. ama şimdi bu değişim isteği çok güçlü. erdoğan'ın eyt gibi hiç girmeyeceği bir topa girmesi de bunun farkında olduğunun önemli göstergelerinden...ve aptal muhalefet olabilecek en düşük profilli aday kemal dedede ısrar ederek bir çuval inciri berbat etmek üzere...
ülkesini seven ve düşünen herkesin destek vermesi gereken, gerekirse chp genel merkezi önünde protesto düzenleyip bağırması gereken cümle. bir ülkenin kaderi parti içi diktatorluk kurmus ve ülkesinden ziyade sadece kendi koltugunu düşünen bir kişinin ihtiras ve inatlarindan daha büyük ve önemlidir.