Sık geçen başlıklar

kış lastiği 3

ekşi'de gör
adam istiyor ki kar lastiği takında 1.0 motor aracı quadroya dönüşüp 30 cm karda bata çıka ilerlesin .
karda çok işe yarayan lastik türüdür.

hani her kar yağdığında kontrolden çıkıp kayarak bir yerlere çarpan arabalar var ya, işte bunlar hep lastik.

o audi'ler, o mercedes'ler park ettikleri yerden pati çeke çeke çıkmaya çalışırken benim eski emektar getz'im düz yoldaymışçasına rahat hareket ederken marifet arabada değil lastikteydi.

iki senede belki yağan ve anca 3 - 5 gün süren kar için 4 lastik daha almak, her sene değiştirmek ve bunlar için cidden dünyanın parasını vermek çok da efektif görünmeyebilir, ona bir şey diyemem ama kar yağdığında aracınızı dışarı çıakrtacaksanız kış lastiğinin alternatifi yoktur.
sevgili kış lastiği, adam 150 bin tl' ye mercedes alıyor, ama seni almıyor.
ne yapacaksın işte. türk halkı böyle