komik olmamış da hadi diyelim filtreye alındın, adamın şivesi de mi filtre? mizahı yapan kürt alınan yine kürt. mizahı yapandan şikayetçiysen ona söyle, neden bütün kürt halkı adına konuşuyorsun abe heyran?
olmayan faşistliğin duyarı.
edit: bu kadar alıngan olmayın ya. zenci lafına takılıp siyahi diyen arkadaşlar gibisiniz.
(bkz: #132996606) bravo hocam aynen katılıyorum.
ayrıca zazalara neden kimse kaf atmıyor?kınıyorum sizi arkadaşlar. varsa yoksa kürtler. hep bu zazalar ortalığı karıştırıyor *
30.01.2022 · 14. sıra
rexanddestiny
29.01.2022 03:43 ~ 17:16