yukarılarda bir entry var. ülke nüfusunun %40'ı kürt imiş.
tekrar yazayım; %40.
ve bunu favoriye alan 50 küsür kişi, 50 kişinin daha oy verecek olmasına üzüldüm gece gece.
mesela yarın yoldan rastgele birini çevirin 3 kişiden 1'i kürt olmalı. ya da 3 kişiden kürt çıkmayan her 1 kişi için güneydoğu'da 1 kürt çiçek açmalı..
gerçekten bu azınlık romantizmi çekilmiyor arkadaş, memlekette türkler olarak biz azınlığız sorarsanız.
bir de editlemiş entryi ki daha vahim, fecaat.
özlü bir söz ile sonlandırayım;
"akıl sik değil ki millete sokasın."
edit: entry kaldırılmış, yazan sıyrıldı, ancak favoriye alan yığın için bu entryi silmiyorum.
01.05.2022 · 24. sıra
ysnynk
30.04.2022 01:34 ~ 12:31