Sık geçen başlıklar

kürtçe konuşamamam türk devletinin ayıbıdır 1

ekşi'de gör
"öğrenip ne yapacaksın!" diyen tip farkında ya da değil pkk'ya çalışıyor. biz buna halk arasında psikolojik harp diyoruz ve sen gerizekalı pkk'nın istediği gibi, "bak türkler bizi sevmiyor, bizi dışlıyorlar." algısına hizmet ediyorsun. belki bir kürt tereddüt içinde ve senin yazdığına bakıp son kararını veriyor. "haklılar lan, ben dağa çıkıyorum!" diyor belki. hadi sende fındık kadar beyin yok da bu sözlükte adam gibi birileri yok mu bu tür ifadelerde bulunanları anında uçursun. bu resmen pkk'nın değirmenine su taşımaktır.