tamamı "kendi özüme, türklüğüme hayranım, kendi dilime çok tutkuluyum; hâl hatır soracak kadar kürtçe öğrenmeyi sorumluluk kabul ediyorum." olan cümle.
ayak oyunlarından, türlü manipülasyondan medet umacak kadar onursuzlaşan tiplerin atatürk'ün mirasçılığına soyunması ne acı!
(bkz: dalgaya gelmek) görsel
ata'm sağ olsa bugün kişisel çıkarları için ülkeyi kutuplaştıran ve kutuplaşmadan nemalananların tek tek yüzüne tükürür müydü? yapmazdı öyle şey, istiklâl mahkemeleri görürdü hesabı.
17.03.2024 · 25. sıra
hiroshima mon amour
16.03.2024 02:15 ~ 02:20