bu benim.
babam ağrılı, annem ödemişli( izmir)..!
kendimi halay çekerken, kürtce şarkı dinlerken ve buna benzer çok fazla kültürel etkinin içinde bulmuşken her bir pkk'lı öldürüldüğünde de en çok sevinci ben yasamisimdir.
hiç bir zaman kafatasçı milliyetçi olmadım ama vatansever oldum!
benim başka gidecek ülkem yok.hem bu ülkeye hem de içindekilere sahip çıkmak vatandaşlık görevi.bu bazen ödediğin vergi ile bazen iyi yetiştirdiğin evlat ile bazen hic bir paran gücün yokken parktaki ormandaki çiçekleri korumakla, bazen ülkenin hayvanını korumakla olur. artık elimizden ne gelirse!
25.06.2024 · 16. sıra
nissanalmera
24.06.2024 08:57 ~ 11:49