Sık geçen başlıklar

kürdistan'lı trans kadınım 1

ekşi'de gör
istanbul'da düzenlenen lgbt yürüyüşünde açılan pankartlardan bir tanesi.

ilgili görsel için buyrunuz:

https://s2.eksiup.com/ded5682f5218.png"

ama istanbulda yaşıyorum. çünkü kürdistan dediğim yerde burdaki kadar özgür değilim, orda böyle sokakta gezemem, oraya asla gitmem ama faşist(!) türklerin, özellikle kemalistlerin semtinde yuvalanır, onların hoş görüsüne sığınır, onların eylemlerini boklarım.

hatta utanmam atalarına küfür eder, zulüm 1453'te başladı derim, "kahrolsun kemalizm" yazarım. yaşasa beni bok gibi ezecek, aç karnına tarlalarını sürdürecek şeyh saidi, seyid rızayı anar, onlara che guevara muamelesi yaparım.