Sık geçen başlıklar

kürdistan kurulursa kürtler ayrılmak ister mi 1

ekşi'de gör
beleş elektrik, vergi ödememe, sürekli mağduriyet, her zaman haklı çıkabilme gibi avantajlar varken ne diye elektriğe, vergiye para ödeyip kendilerini sıkıntıya soksunlarki?

saçma bir soru.