beleş elektrik, vergi ödememe, sürekli mağduriyet, her zaman haklı çıkabilme gibi avantajlar varken ne diye elektriğe, vergiye para ödeyip kendilerini sıkıntıya soksunlarki?
saçma bir soru.
20.06.2015 · 33. sıra
10ore
19.06.2015 11:17