Sık geçen başlıklar

küçükçekmece'deki sapığın yakalanması 1

ekşi'de gör
ya hakikaten türkiye'de yaşadığını unutup idamın tüm tacizcilere ve tecavüzcülere uygulanacağını zannedenler var. sevgili beyinsizler, toplumsal eşitliğin sağlanamadığı türkiye gibi ülkelerde bu tür ağır cezalar ya kesin olarak cezasızlıkla ya da iktidarın gözden çıkardığı politik ve etnik azınlığa uygulanmakla sonuçlanır. ensar vakfı yine yaşar yani. sığırlık içeren idam argümanlarından vazgeçin. bilmiyorsanız biraz iran'a, arabistan'a filan bakın...

biz daha muhalefet liderini linç etmeye girişenleri cezalandıramamış bir ülkeyiz. mesele ceza değil, hukuk sisteminde yazan cezalarda büyük oranda sıkıntı yok. sıkıntı o cezaların gereği gibi uygulanmaması. yani idam cezalarını da "rızası vardı" diyen hakimler verecek. anladınız mı?