Sık geçen başlıklar

küçükçekmece'de öpüşen dayılar 2

ekşi'de gör
biz aslında filmin sonunu görüyoruz.
bu hikayenin bir de başı var.
nasıl flörtlestiler acaba, birbirlerinin neyini beğendiler. mesela biri oğlunun parfümünü sıkıp mı kahveye gitti, öyle mi ilgisini çekti?
diğeri yeni gömlek giyince iltifat mi etti?
ama nasıl dediler bunu.
şimdi biz ya kendi hayatimizdan ya filmlerden biliyoruz bu flört dilini. bu adamlar o dili mi konuşuyor, yoksa çok daha ince, gizli anlamları olan bir dil mi gelistirmisler?
herhalde birbirlerine aşkitom demiyorlar!
mesela seni seviyorum, demisler mıdır birbirlerine? gerçi denmez de... parklarda öpüşecek vaziyete gelmişlerse iyi kötü seviyorlar birbirlerini. seven kalpler ayrılmasın.
neyse yüzleri görünmüyor
iyi tarafı öyle veya böyle opustukleri için tüm ülkeye ifşa olmamış oldular

kötü tarafı, küçükçekmece'de herkes bu aksam dedesine bi bakıp, ulaaan acaba mi der gibi