biz aslında filmin sonunu görüyoruz.
bu hikayenin bir de başı var.
nasıl flörtlestiler acaba, birbirlerinin neyini beğendiler. mesela biri oğlunun parfümünü sıkıp mı kahveye gitti, öyle mi ilgisini çekti?
diğeri yeni gömlek giyince iltifat mi etti?
ama nasıl dediler bunu.
şimdi biz ya kendi hayatimizdan ya filmlerden biliyoruz bu flört dilini. bu adamlar o dili mi konuşuyor, yoksa çok daha ince, gizli anlamları olan bir dil mi gelistirmisler?
herhalde birbirlerine aşkitom demiyorlar!
mesela seni seviyorum, demisler mıdır birbirlerine? gerçi denmez de... parklarda öpüşecek vaziyete gelmişlerse iyi kötü seviyorlar birbirlerini. seven kalpler ayrılmasın.
22.06.2024 · 37. sıra
frombillericay
21.06.2024 09:20