Sık geçen başlıklar

küçük esnaftan alışveriş yapmamak 2

ekşi'de gör
supermarket zincirleri öncesi de ayni idiler. 2 liralık mala 5 lira demeye utanmazlardı. o yüzden kimse duygu sömürüsü yapmasın boş yere. kirbit dışında bir şey almıyorum. oda süpermarketlerde yok diye.

not : evet, kirbit.
bu ak çocuklarının alayı akp'ye veriyor, bulduğu fırsatta müşterileri sikmeye çalışıyor. küçük esnaflar, anadolu'nun kurumlaşmış halidir. bundan sonra bunlardan alışveriş yapanı siksinler, hükümetin tüm baskınlarına rağmen alışveriş yapmayın. sonra ellerine para geçti yine akp'ye basarlar. suyunuzu bile internetten alın. taş yesinler

edit: tekeller hariç, alkolün olduğu yerde adamlık vardır.