supermarket zincirleri öncesi de ayni idiler. 2 liralık mala 5 lira demeye utanmazlardı. o yüzden kimse duygu sömürüsü yapmasın boş yere. kirbit dışında bir şey almıyorum. oda süpermarketlerde yok diye.
not : evet, kirbit.
06.05.2021 · 41. sıra
saskinmaymun
05.05.2021 00:03