ben de diyanet'i çok pahalı buluyorum. mersedes'ler, korumalar falan. o zaman da diyanet'in vergisini sünni müslümanlar ödesin.
çünkü ben köprüden geçsem de geçmesem de devlet garantör. devlet dedi ki "şu kadar sayının altında geçiş olursa zararını ben karşılayacağım" .. yani geçsem de geçmesem de ben ödeyeceğim zaten. ve madem pahalıysa geçme kardeşim seviyesine indik. ben de ateistim ve camileri kullanmıyorum.
imamların bana karşı verdiği hiçbir hizmet yok. bir de üstüne yetmezmiş gibi diyanetin saçma sapan fetvalarını dinlemek zorunda kalıyorum. peki o zaman diyanetin vergisini de sünniler ödesin. imamların maaşını sünniler versin.
29.04.2016 · 43. sıra
fridanin parcalanmis omurgasi
09:50 ~ 10:55