Sık geçen başlıklar

köpekle otobüse binen adama tepki gösterilmesi 1

ekşi'de gör
"orta boy ve büyük köpekler,
refakatçi ve küçük boy olarak tanımlananlar dışındaki köpekler, 50 cm. uzunluğu geçmeyen tasması ve ağızlığı yolculuk boyunca kesinlikle çıkartılmamak şartı ile 07.00-10.00 ve 16.00-20.00 saatleri dışındaki saatlerde seyahat edebilirler."

kural ortada. haklı gerekçe ile gösterilen tepkidir.

https://iett.istanbul/…rde%20seyahat%20edebilirler.

edit: bir kesim var ki toplumda, "ben istedim olmalı, ay nolcak sanki görmezden gelinsin, benim dediğim olacak" diye diye toplumun ve kuralların anasını belleyen. işte bu kişiler toplumun asıl kanserli hücreleridir. taksicilerde de, hayvan severlerde de, lgbt savunucularında da, ticaret yapıyorum ayağına milleti düdükleyenlerde de ve hatta siyasilerde de aynı azınlık kitle mevcut. kural ve kanun ne derse odur...

edit2: "50 cm" tasmanın boyu için kriter arkadaşlar. "köpek 50 cm'den kısa" diye argüman üretmeyin.