şimdi fenerbahçeliler kızmasın ama sen türkiye liginde maç eksiğine rağmen rakiplerine +5 +7 puan farkı takarsan, avrupa liginde namağlup devam edip bir de taşşak geçer gibi son maçta liderlik hesapları yaparsan, basketbolda sözde rakiplerin yerel ligde dahi 12. ve 13. sıradayken sen avrupa'da ve türkiye'de 10/10 yapıp iki tarafta da 1. devam edersen ve üstelik tüm bunlar yetmezmiş gibi voleybolda senin bütçenin 3 katı olan dünya şampiyonu takımın elinden kupa alırsan bize de sahada başedemediğimiz bu spor kulübüne karşı masada açık aratmaktan başka bir çare bırakmazsın. bu çare yeri gelir hocanın rakip futbolcuyu dürtmesi olur yeri gelir bir futbolcunun doğum günü kutlamasındaki argo olur yeri gelir yabancı bir oyuncunun milli bayramımıza tepkisizliği olur.
biz bunlara bin katıp sosyal mecrada algı yapmak zorundayız, zira başlarda gülüp eğlensek de bu büyüklük cidden can sıkıcı olmaya başladı.
02.11.2022 · 29. sıra
system42
01.11.2022 07:49 ~ 19:12