Sık geçen başlıklar

john obi mikel'e instagram'dan edilen küfürler 1

ekşi'de gör
fenerbahçeli olmakla bir alakası yok bütün ülke ayak kokuyor.

senin gibi fırsattan istifadeci kafayı futbolla bozmuşlar da konuyu takım taraftarlığına çekiyor.

sanki trabzonlusu galatasaraylısı farklı da fenerbahçeli olmadığına seviniyormuş kafasına sıçtığımın eziği.

mesela bu mesajları atanların hepsi türk, öyleyse türklüğünden de utan.

"sizin gibi karaktersizler hep fenerbahçe'yi seçiyor" buyurmuş geri zekalının başkanı, üstteki entry'i editleyip.
haklısın bütün ırkçılar fenerbahçelidir, doğru.
bak şöyle yapalım, o trabzon'da çok sevilen obi mikel sokağa çıkıp "benim dedem ermeniydi" desin.
gör bakalım ondan sonra kim daha ırkçı :)
meydanı boş bulunca sallaması kolay, ama burası kalabalık ortam, argümanını ters çevirip sana saplayacak biri illa çıkar.
lafının altını dolduramıyorsan hiç konuşmamak lazım.

edit: aşırı fav'lanmış yazdığım, "o.ç" ibaresini gelen uyarılara katılarak siliyorum.
seks işçisi olmak utanılacak bir şey değildir, "orospu" bir hakaret olamaz, olmamalıdır.
rencide olmuş olabilecek herkesten çok özür diliyorum. yeni küfürler icat etmeliyiz, eril ve seksist olmayan.