Sık geçen başlıklar

joe biden'ı ilk kutlayanın kılıçdaroğlu olması 1

ekşi'de gör
bu başlıkta kılıçtaroğlu'na hangi sıfatla diyen sıfatsızlara 2002 yılında tayyip erdoğan'ın amerikan başkanı bush ile "yeni kurulmuş bir partinin başkanı" sıfatıyla görüşmesini hatırlatırım. tabi bu sıfatsızlarda beyin de olmadığı için kavrayabilirler mi emin değilim.