Sık geçen başlıklar

jeremy rifkin 1

ekşi'de gör
usd 3 tl yi geçerse yüzüme tükürün!! diyen jöleli " ekonomi danışmanından!!" daha yararlı olma ihtimali yüksek...
edit : lan adam homosapiens felan diyor ))) akit yazarları duymasın...