bazilari daha önce fenerbahce'de oynayip sonrasinda da beşiktaş'ta oynamis birkac futbolcu ismi sayarak "yahu kardeşim madem bu kadar meraklsınız fenerli futbolcu izlemeye ne diye beşiktaşlıyım diyorsunuz" demis.
jose fernandao,
şener özbayraklı,
ozan tufan,
volkan şen.
benim bir çırpıda saydigim bursaspor'dan fenerbahçe'ye transfer olan futbolcular.
simdi o kisilere sesleniyorum yahu kardesim madem bu kadar meraklisiniz bursaspor'lu futbolcu izlemeye, birde üzerine bursaspor sampiyon olunca cilginlar gibi kutlayip sahaya atlayip timsah yürüyüsleri felan yapiyorsunuz ne demeye fenerliyim diyorsunuz.
saykop
04.08.2017 07:54