bizim ülkede çocuklara öğle yemeğinin dağıtımını yaptırsan akşamına veliler okulu basıp müdür ve öğretmenleri darbeder amk. çünkü hepsinin oğlu kızı birer prens ve prenses ahahahha.
öğretimden ziyade bizim eğitime ihtiyacımız var eğitime. ve sistem maalesef çökük.
19.10.2019 · 35. sıra
kaptan rosto
18.10.2019 07:02 ~ 15:27