Sık geçen başlıklar

japonya'da 1 dakikalık gecikmeye soruşturma 1

ekşi'de gör
insanı robotlaştıran sisteme aşık olanları ortaya dökmüş soruşturma. bizim rahatlığımız ne kadar uçtaysa bu olaydaki robotlaşma da o kadar uçtadır. dengeyi yitirmemek, insanı unutmamak, hatayı insandan almamak gerek. yoksa işte japonya'da "annemle babama ne zaman sarıldığımı hatırlamıyorum," diyen çocuklar çıkıyor karşımıza. bilimle zehirlenmekle bilimsizlikle zehirlenmek aynı şeydir. odak noktası denge olmalı, insanî denge.

edit: imla.