vahdettin'e hain diyen -ki haindir kendisi- yüzbaşı ceza alıyor, atatürk'e hakaret eden astsubay ceza almıyor... yuh! yuh artık gerçekten yuh!
silahlı kuvvetlere tarikatları dolduranların, -yani vahdettin'le aynı sınıf vatan hainlerinin- zoruna gitmiş demek ki onurlu subayımızın söylediği gerçek...
09.03.2022 · 5. sıra
heyarramhe
08.03.2022 15:42