Sık geçen başlıklar

jahrein ve erlik olaylarından anlamamak 1

ekşi'de gör
anladığım kadarıyla özet geçiyorum: bu ikisi imamoğlu ve cehape'ya sallıyor sürekli ve bunlara oy vermeyin diyor. eleştirilerinde haklı noktalar olduğunu düşünsem de, internette dolanan capste yazdığı gibi, rte'nin karşısında parmak arası terlik bile olsa ona oy basmamız gereken bir dönemde, milleti iyice akp'ye yaklaştıracak hareketler yapmanın anlamı yok. akp'ye yaklaştıracak hareketler olmasa bile, oy böldürecek hareketler yapmaya da gerek yok. kısaca sığırlık yapmaya gerek yok.

anladığımın doğru olup olmadığını mesaj kutumu dolduracak olan küfürlü mesajlarla teyit etmiş olacağım.

__________
edit: doğru anlamışım.
gelen mesajların %90'ı s*k ile başlıyor,
%82'si or..u çocuğu ile devam ediyor,
%64'ü pekeke'li misin ulayn ile farklı bir boyuta geçiyor,
%100'ü s*ktir git bok cahil ile bitiyor.
evet. bu tarz mesajlar atan sümüklü ergenler beni cahil olmakla suçluyor. tam bir şakaysa hiç komik değil ciddiyse çok komik durumu yani.

arada bir düzgünce derdini anlatan mesajlar da yok değil tabi, onlara teşekkürler.
ama evrimsel süreçte okuduğunu kavrayabilme yetisini geliştirememiş bu kadar çok primat olduğunu görmek bazen üzüyor.