Sık geçen başlıklar

jackie chan'in fenerbahçe eşofmanlı fotoğrafı 1

ekşi'de gör
yakışır.

bir galatasaraylı olarak fenerbahçe'nin varlığından memnunum bee. hani "olmasaydın olmazdık" derler ya. hakkaten öyle. gıcıktır mıcıktır ama güzel adamdır bu fenerliler. aralarından öyle hain main çıkmaz. türkiye'nin real madrid'i işte. seviyorum lan sizi.