Sık geçen başlıklar

izmit'te alkol alan gençlere halkın tepkisi 1

ekşi'de gör
--- spoiler ---

halkımız da doğal olarak kendilerini 'ramazan ayında alkol almayın' şeklinde uyarıyor. ben oradaydım gayet kibar bir şekilde uyarıldılar.

--- spoiler ---

hangi yasada, kanunda var bu uyarı hakkı? orucunu kendin için tutuyorsun, başkasından sanane? gidip başkasının yediği içtiği üzerinden uyarmaya kaba ya da kibar hakkın yok. kendi değer yargıların üzerinden başkasına kural koyamaz, uyarıda bulunamazsın. ortada 'kamu düzeni'ni bozduğunu düşündüğün bir durumun olduğuna inanıyorsan en fazla gerekli yerlere haber verebilirsin, insanlara saldıramazsın. o yüzden dalyaraklık yapmayın.