Sık geçen başlıklar

izmirin en güzel bölgesi 1

ekşi'de gör
(bkz: kadifekale)
hatta ironik şekilde, izmir’in en fakirleri, bu izmir’in en manzaralı, en havadar yerinde otururken, izmir’in yüksek gelir grubu da basık, sinekli, esmeyen, bataklıktan dolma mavişehir’de otururlar.

bu da değişik bir şekil adalet olsa gerek.