bir izmir milliyetçisi olarak maalesef katılıyorum.
şehir cidden bok gibi, yerleşim planı yok, son 20 senedir yapılaşma adına hiçbir şey yapılmıyor.
trafik desen kaos, eskiden ara sokaklar köstebek yuvasıydı, şimdi ana yollar köstebek yuvasına döndü.
27.04.2023 · 20. sıra
jamirikua
26.04.2023 12:08