birçok muhalefet partisi varken niye akpye veresiniz. akpye oy vermeyi tepki olarak görmüyorum. ülkeden de insanından da iyice soğuduğumla kalıyorum.
tanım: saçma bir kampanya.
06.08.2023 · 16. sıra
atabey3
05.08.2023 12:04