Sık geçen başlıklar

izmir sıcağı 4

ekşi'de gör
en olmadık yere en olmadık şekilde şehir kurarsanız kusura bakmayın ama olacağı budur. bugünkü izmir (hatta ülkenin pek çok şehrini de sayabiliriz) etrafı dağlarla çevrili ovada kurulu durumdadır. nispeten çukur olan bu arazilerin zaten normalden sıcak olması beklenirken üzerine bir de asfalt beton ve cam yığını bir harman ile şehir kurduğunuzu zannederseniz tebrikler, on numara tandır inşa etmiş olursunuz...

ek: klima ile serinleyebilmek adına dışarı saldigimiz sıcak hava ile zaten asfalt cam ve betondan çok az ısıl kayıp ile yansıyan güneş ışınlarının oluşturduğu mikro klima etkisine yaptığımız katkıyı da unutmamak gerekiyor...
abartmıyorum. gerçekten. abartıyorsam aborjinler beni avustralya tenhalarında kıstırıp gururumla oynasınlar.

ruhum bile terledi. gerçekten. ruh terlemesi nedir onu yaşıyorum şu an. içtiğim herhangi bir sıvı derimden ter ü taze ter olarak uzay boşluğuna karışıyor.

güneş reis, yine de seviliyorsun, ver ultraviyoleyi.