izban, metro, tramvay gibi raylı ulaşımın şehre yayıldığı bir yerde bunların hiç
birine bağlantısı olmayan, fiziken olduğu kadar işlev olarak da berbat bir otogardır. köy yollarına asfalt döşiceğine şuraya bir el at başkan.
edit: tunç başkana giydirdik, hükümete de giydirelim. ülkenin 3. büyük şehrine reva görülen bu mudur? akp iktidarı, 4 milyar liralık halkapınar- otogar metrosuna 3 bin tl
13.12.2022 · 13. sıra
naughtyfisherman
12.12.2022 00:02 ~ 09:02