Sık geçen başlıklar

izmir otogarı 2

ekşi'de gör
izban, metro, tramvay gibi raylı ulaşımın şehre yayıldığı bir yerde bunların hiç
birine bağlantısı olmayan, fiziken olduğu kadar işlev olarak da berbat bir otogardır. köy yollarına asfalt döşiceğine şuraya bir el at başkan.

edit: tunç başkana giydirdik, hükümete de giydirelim. ülkenin 3. büyük şehrine reva görülen bu mudur? akp iktidarı, 4 milyar liralık halkapınar- otogar metrosuna 3 bin tl
20 araçlık ücretsiz otoparkı, bakımsızlığı, pislik içindeki tuvaletleri, mafyavari berbat çalışanları, çukurları, tabelasız kavşakları ve kötü yollarıyla tam bir izmir klasiği olarak ülkenin 3. büyük şehrinin otogarıdır.

işletmesini otobüs girişi-çıkışı ve kiracıları nedeniyle para basan izotaş yapar. bilmem kaç yıllığına aldıkları için kimse dokunmaz yolcu umurlarında değildir.